Let it Glitter - Imagine


De tweede lak van Let it Glitter is een full-on glitterbomb!
Mocht je het gemist hebben... Let it Glitter is een indie brand en ze viert VANDAAG haar 2 jarig bestaan! Suzanne, gefeliciteerd met deze mijlpaal! Vandaar ook de Anniversary collectie en dit is de laatste van de drie!

"Imagine" wordt ook beschreven als een gorgeous teal glitter en ben het daar helemaal mee eens. Het is een prachtige mix van blauw en groen!


Kijk al die glittertjes... love it! De basis van deze lak is doorzichtig. Dit soort lakjes vind ik vaak wat lastig lakken. Hoop nog eens een goede topcoat er voor aan te schaffen ook.

Anywayyyysss. De eerste reeks swatches die ik maakte was ik niet tevreden over. Te bulky. En ik kan daar niet zo goed tegen. Dat blijft door mijn hoofd spoken. En uiteraard vond ik ná het fotograferen van de lak goede tips van Suzanne over het aanbrengen van deze glitterlakken op haar Etsy site. (Klik hier en scroll naar beneden voor de tips!) Wat een AWESOME idee is dat. Met een sponsje de glitter aanbrengen. Heb wel mijn vingers goed ingepakt met een liquid latex. En het werk echt zó goed! Dus, heb gewoon opnieuw foto's gemaakt!




Zoals je weet heb ik een haat liefde verhouding met glitter, laat ik daar heel eerlijk over zijn. Maar dit idee van Suzanne om te sponzen vind ik echt top. Je bent erg snel klaar en krijgt de lak er meer egaal op. Uiteraard is het glitter en blijft het altijd ietsje bobbelig tenzij je daar een hele goede topcoat voor hebt. Wat een beauty is dit. Qua kleur ook precies in mijn straatje!


Wil jij de swatches van Soulmate (neon roze) nog eens bekijken? En wil je Edge of Paradise (neon mint groen) nog eens bekijken?

De Anniversary collectie bestaat uit 5 lakken, allen in de Let it Glitter lay out kleuren, zo leuk bedacht! Dus neem zeker een kijkje. En hou de facebookpagina van Let it Glitter in de gaten want het 2jarig bestaan wordt gevierd! Wil jij nou ook een paar van deze beauties scoren? Ga dan naar de Etsy winkel van Let it Glitter. Be aware, hoog 'hebben hebben' gehalte. I warned ya!


Suzanne started her own indiebrand Let it Glitter today to years ago! Congrats to her! She sent me three polishes to show you, one of them being Imagine. Wasn't too happy about the pictures; the polish was too bluky on the nails. Suzanne gave me a tip to sponge the polish; it absorbs the base and adds the glitter more even on the nails. And so it did! It will always be a bit bulky unless you have a topcoat that smooths it all out. Quite happy with this gorgeous teal!
Make sure you take a look in her Etsy shop :-)






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****