Let it Glitter - Edge of Paradise


Hele spannende nailmail kreeg ik van Let it Glitter! Een leuk indiemerk, met diverse nagellakjes.
De nieuwste collectie lakken om haar 2 jarig bestaan te vieren en 18 juni is het dan zover. Maar, hou de Let It Glitter facebook pagina in de gaten én haar blog, want deze hele maand houdt ze leuke acties.

In het pakketje zaten twee neon lakken; een knal roze, een groene en de derde is een glitterlak. Zoals je vast weet: camera's zijn over het algemeen veel te lief voor neon lakjes. En dat is jammer! Ze knallen van je nagels af en als je ze dan op je scherm ziet denk je 'oh....'. Ik heb m'n stinkende best gedaan ze zo goed mogelijk weer te geven.

Vandaag laat ik je "Edge of Paradise" zijn, ook gelijk mijn favoriet!



Hij is in het echt dus nog wel wat feller, wat meer diepgroen. Mijn camera geeft 'm toch ook net wat te lief weer!


Deze is met flits en dus geeft ie ietsje pietsje beter weer hoe ie in het echt ook is.


Bij deze foto krijg je in ieder geval het idee dat ie wat feller is! Echt, zo'n heerlijk kleur! Ik heb er een nail art op gemaakt en de volgende dag ging ik nagels lakken in het verzorgingshuis hier vlakbij. Kreeg echt een wereld aan complimenten, zo leuk! De lak heeft een ietwat dikkere formule en dus heb je aan twee laagjes echt genoeg voor een volledige dekking.

Deze beauty genaamd Edge Of Paradise (en de rest van de Anniversary collectie!) is verkrijgbaar in de Let It Glitter etsy webshop. Afhankelijk van de aantal ml's betaal je tussen de €5,00 en €8,00.


The indiebrand Let it Glitter is celebrating her 2nd anniversary! She made a lovely collection for it with creamy neons and glitter'bombs'! She sent me three of them to review and Edge of Paradise is one of them. My favorite colour! Creamy and way more neon than I can show you. But it is gorgeous! Coverage in two coats, used topcoat. You can buy these indie polishes in her Etsy shop Let it Glitter, check them out!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****