Kaleidoscope Fashionista No. 12



Ik heb toch een zwak voor mint. En vond deze erg cute!
Kaleidoscope is een onderdeel van El Corazon cosmeticamerk en hebben daar ook verschillende collecties van. Dit jelly lakje komt uit de Fashionista collectie.

Want.. dit is echt wel het eerste jelly lakje wat ik op heb zonder me te storen aan het feit dat je mijn 'tips' ziet. Een jelly is vaak niet helemaal dekkend en zo ook deze. Heb een keer een jelly van Ciaté op gehad, ook met doorschijnende tips. Nope, not for me. Maar deze, ja!





Ik vind het een schatje. En met twee laagjes ook zeker te doen. Droogtijd is wel iets langer dan gemiddeld vond ik. Een derde laag had misschien mijn tips bedekt, maar wel veel meer glitter toegevoegd ook.

Ik heb dit lakje gekregen ter review. El Corazon en Kaleidoscope is te koop via Hypnotic Polish en via de website (nu ook in het Engels!) . NailPaintLove heeft nu ook El Corazon in het assortiment.


You know with jelly's they tend to show your tips. Normally I'm not a great fan of that effect, although I love the shine. Think this might be the first kid of jelly with white glitter that get's away with it. I could've added a third coat but it also would've added more glitter and make it more bulky. So I kept it with two. And LOVE it! Think it's cute! Formula is easy, enough glitter to prevent glitter 'placement'. It's a polish from the Fashionista collection.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****