Guestpost - Miss Pinky Nails


Zo af en toe wil ik graag een blogger in het zonnetje zetten. Gewoon omdat ik dat leuk vind. En ook omdat het mij even een kleine 'break' geeft.
Mijn vorige guestblogger hier was Robin van RoaringNails, weet je nog? Binnenkort komt er weer een leuke gastblogger aan het woord, maar nu eerst Wendy van Miss Pinky Nails! (het leuke is, ze is vandaag jarig!! Dus Wendy, van harte gefeliciteerd!!)

" Hallooooow allemaal!

Ik ben Wendy en ken Miriam al een geruime tijd via social media. Sommige zullen mij beter kennen als Miss Pinky Nails. Miriam en ik raakten een jaar geleden dieper in gesprek en zo is een vriendschap geboren. We delen best veel met elkaar maar kletsen voornamelijk graag over onze nagels. En toen kwam ineens de vraag of ik een artikel wou maken voor haar blog.

Wow dat voelde en vooral voel ik me vereerd dat ik hier eens van me mag laten horen en dat op mijn verjaardag! Maar goed het maakte het voor mij ook wel een beetje lastig. Ik bedoel de nagels van Miriam zijn gewoon perfect net als haar nail arts dus de lat lag voor mezelf wel enorm hoog. maar ik heb mijn best gedaan! Uiteindelijk heb ik verschillende dingen gemaakt en kon ik echt niet kiezen.

Stempelen, een grote passie die Miriam en ik delen. Net als mooie holografische lakken.



Gradiënts, iets wat Miriam en ik enorm graag doen. En wederom stempelen.


En speciaal voor dit artikel maakte ik een echt roze Miss Pinky watermarble. Ik voegde er nog wat hartjes aan toe door middel van vinyls. En zo is deze nail art geboren. Geboren uit de liefde voor nail art en onze vriendschap welke hij perfect weer geeft!



Lieve Miriam, bedankt dat ik even een plekje kreeg op je fantastische blog en ik voelde me echt vereerd bij de vraag! "

Jij ook bedankt Wendy! Een erg lief artikel heb je geschreven en je nail arts zijn stuk voor stuk prachtig. Vooral die met die holografische lak, wow! Prachtig met roze gestempeld. Hopelijk heb je een fantastische verjaardag vandaag :-D Have fun!



Sometimes I'd like to give some special attention to a (nail) blogger here. Just because! And it also gives me some 'space' with all the swatching I have to do. This time I asked Wendy from MissPinkyNails (make sure you check out her blog, she's showing budget polishes but also amazing indie polishes!) Also, it's her birthday today!!
She make three totally different nail arts and couldn't choose so she decided to show them all. Great work! Especially the pink stanping on that holo, isn't it pretty? Love that pink Virtuous Polish. So, let her know what you think in the comments ;-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****