Gradiënt - Nail Art


Ik had deze gradiënt op een of andere manier heel anders in mijn hoofd dan de uitkomst. Veel feller maar desondanks vind ik deze ook mooi geworden.
Heb "Colville Mews" van Nails Inc. gebruikt als basis en heb daarna de pastel gele lak van Olive Deco gebruikt met de No. 24 Hema Exotic lak.

Maar als eerst toch wat liquid latex rondom mijn nagels gesmeerd. Anders is het zo'n gedoe met schoonmaken! Je wist vast dat Beautyill nu ook liquid latex verkoopt?


Je ziet hoe handig het is! :-)

Na een korte cleanup en topcoat hier het resultaat!





Heerlijk zo'n fleurige gradiënt! Vind de wat nude kleurige NailsInc ook goed bij die andere kleuren passen. Kon het niet laten hier over heen te stempelen na een dag dit gedragen te hebben. Dat laat ik je ook zien binnenkort. Stay tuned!

Fijn weekend!


Never made a gradiënt with such colours. So different, especially the nude beige one by NailsInc. But totally loved the result! Used a make up sponge and Colville News as my base colour. And ahd to turn around my sponge on the ring finger for a little twist!
Kept staring at my nails. In the mean while thinking what to do. Stamp or not. And if yes, what pattern? Will show you soon, so stay tuned!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****