Gradiënt Geometricly - Nail Art


Even geleden maakte ik een gradiënt met drie van deze lakken op de foto.
De Nailsinc gebruikte ik als basis (voor swatch klik hier) en voegde de gele van Olive Deco en koraalkleurige lak van Hema toe. Na een dag dat gedragen te hebben wilde ik toch stempelen en wilde eens een keertje geen bloemetje, geen ronde, lieve vormen, maar iets straks.

Ik koos Fashionista plate 4 van MoYou; een prachtige plate met allemaal strakke patronen!


Het tweede patroon is 'm geworden. Die heb ik nog niet gebruikt. Daarna kwam ik voor de keuze glanzend of mat? Ik laat jou maar kiezen.



Vind 'm echt zo gaaf he! Hij is niet helemaal perfect of naar m'n zin, vooral omdat ie op de ringvinger wat scheef zit. Maar de gradiënt en dit zwarte patroon passen perfect. En nu met matte topcoat...!



Ook erg gaaf! Vind ik misschien nog wel mooier. Het heeft iets, dat matte. Hou echt wel van shiny nails, maar dit zo af en toe geeft een leuk effect. Wat vind jij? Laat het me weten in de comments :-)
Fijn weekend!


I made this gradiënt nail art a week ago with a bit of a unusual color combo that turned out great :-) After one day of wearing I decided I wanted to make a stamping design on it. I choose a pattern from the MoYou Fashionista plate 04. Wasn't completely statisfied with my ringfinger because it's not really straight lined. But hey, still like the tot design! Love the matte topcoat on it! So, what you do think?
Have a lovely weekend! :-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****