FNUG 's Cat - Nail Art


Ik denk dat de meeste van jullie wel weten dat ik samenwoon met een klein, half siameesje die bijna aan mij vast zit geplakt elke dag.
Toen ik nog dacht dat het een katertje was kreeg ze de naam Rico. En die heeft ze gehouden.
Ben dol op haar en zij op mij. We zijn altijd samen en knuffelen heeft prioriteit bij haar.


En deze cat decals kon ik ook echt niet weerstaan! Wat cute! Heb ze gelijk ook voor mijn zus besteld, die is ook dol op katten.

Ze zijn makkelijk in gebruik; je knipt je patroon uit wat je op je nagels wilt, verwijder de doorzichtige, plastic laag en houdt het patroontje ongeveer 20 tot 40 seconden in het water. Ik hou het vast met een pincet, maar wat jij handig vind! Eenmaal uit het water haal je je patroon zo van het papier af met je vinger of wederom pincet. (tip: Zorg ervoor dat er op de plek van de decal een waterdrup op je nagel zit, zo kun je 'm nog schuiven)




Kijk dat koppie. Ze zijn echt heel leuk. Heb ze geplaatst op Euforistica van FNUG.


Ik ga ze denk ik nog eens verwerken in een nail art. Hoe weet ik nog niet!
Wat vind jij van deze decals?


Have you ever seen Rico? My dearest cat friend? She's very very cuddly :-) Cross eyed and talks alot. When I saw these decals I coun't resist. Was afraid they would be a bit too big but they fit perfectly. Put them in water for like 30 seconds, added a drop of water on my nail and placed them. How cute!! Do you like them? Base polish is Euforistica from FNUG.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****