El Corazon Cream collection - 423 / 292


Geloof het of niet, maar paars is niet persé een kleur die ik zo snel zou kiezen. Ik vind het best mooi hoor, daar ligt het niet aan.
Wel ben ik dol op pastel kleuren. En deze El Corazon lak valt daar wel een beetje onder. Hij is zacht paars, licht paars. Wat het een heel lief kleurtje maakt.

Als ik de keus heb dan kies ik vaak voor hetzelfde. Dus paars it is! En ik ben blij verrast. Dit maakt mij toch best happy. En de dekking al helemaal!





Is het niet een beauty! De dekking is bijna met 1 laag al volledig te noemen. Misschien als je wat hobbels en bobbels hebt niet. Twee lagen is just perfect. De glans is van zichzelf al erg mooi, zoals je ook bij de andere roze cream kon zien ( en de off white!) Heb dit lakje ook gebruikt voor de nail art die online stond afgelopen zaterdag!

Gezien de temperaturen weet ik niet wat er online komt deze week. Misschien post ik om de dag of om de twee dagen. Denk niet dat veel mensen online zullen zijn!

Dit lakje kreeg ik aangeboden ter review. Wil jij ook de Cream collectie van El Corazon bekijken en/of aanschaffen? Hypnotic Polish verkoopt ze en ze zijn ook verkrijgbaar via de (nu ook in het Engels!) webshop van El Corazon zelf. Ook NailPaintLove verkoopt nu een aantal verschillende collecties.


El Corazon has this amazing Cream collection. And I am a big fan of creams (and the brand to be honest!). I choose to review a light purple polish with amazing coverage. One coat might be just too thin, but two layers make it absolute perfect. Gives amazing shine (you will have to trust me on that bcs I added a topcoat!) and a great base for a nail art. I've got four of this collection now and I love them all!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****