El Corazon Cream - 423 / 277


Dit is echt eentje die boven aan mijn favoriete off-white list staat. Naast de beige achtige Colville Mews van NailsInc, Crinole van Sally Hansen en Toasted Almond van Let it Glitter.
Vind ze zo prachtig en verzorgd staan! Een witte lak kan enorm opvallen. En off white nagels vind ik dan wat subtieler en eleganter.

Had ik geluk dat ik zag dat er een off white lak in de Cream collectie van El Corazon zat! Hoefde ik geen moment over na te denken. Wat een fijne lak!





De dekking is weer zoals verwacht top! Een laagje heb je misschien net niet genoeg aan maar twee zeker weten. Ik heb een topcoat aangebracht maar geloof me, zonder glanst ie ook prachtig.

Hij droogt gemiddeld tot snel. De lak vloeit mooi uit over de nagel; fijne formule om mee te werken! En zoals je ziet; een prachtige basis voor een nail art. Coming up!

Ik heb dit lakje aangeboden gekregen ter review. Voel jij dat "hebbe hebbe' gevoel en wil jij nu ook El Corazon shoppen? Ga dan naar de engelse webshop van ElCorazon of Hypnotic Polish. Ook NailPaintLove webshop verkoopt nu verschillende collecties van dit merk!


As you might know I am a fan of El Corazon. And their Cream collection is also very very lovely! Coverage of the four I have, including this one, is amazing. Nice formula to work with. What I like about this one is that it's off white. Love how elegant and put together it looks! It's definately in my tof favorite off whites including Toasted Almond by Let it Glitter and Colville Mews by NailsInc. Also perfect for a nail art isn't it? Coming up, stay tuned :-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****