Appeal4 - Aqua Splash mini summer collection


Naast de Going to Miami zomer collectie brengt Appeal4 nog een mini collectie uit.
En die laat ik je vandaag zien! Hij heet Aqua Splash en gezien de kleurtjes (vooral de eerste blauwe!) vind ik dat wel gepast!

Ze hebben ook leuke namen (van links naar rechts) "Soft Bubbles", "Blue Slide" en "Popsicle".
Als je van blauw houdt dan ga je deze twee zeker leuk vinden!

Op naar de swatches!

Soft Bubbles



Soft Bubbles is een vrij sheer lakje. Met drie dunne laagjes ben je wel klaar. Er zitten zoveel mooie, blauwe glassflecks in! Hij glinstert daarom mooi op je nagels. Vind het fijn dat ie niet streperig is en toch mooi egaal dekt.


Blue Slide



Dit vind ik echt zo'n zomers kleurtje! Zwembad blauw :-D Helder en de glans van dit lakje is fantastisch. Twee dunne laagjes en you're done!


Popsicle



Je moet er van houden (en dat doe ik!), een limekleurige cream lak. Dekkend met twee laagjes en prachtige glans! Love it.

Welke zou jij kiezen als je moest kiezen? Ik koos voor de blauwe. Die maakt me blij en doet me denken aan een knalblauwe hemel aan zee of wat ik al zei, een zwembad ;-)

En ik heb wat leuks voor jullie! Appeal4 heeft een eigen webshop. Ze verzenden internationaal! EN, ik mag jullie een kortingscode aanbieden!! Dus als je wilt bestellen, gebruik dan de code Appeal4nailtalk en krijg 20% korting op je bestelling.


Have fun shopping! :-)


Appeal usually makes a big collection with round 7 polishes but they also make a mini collection. And so this time they made a mini summer collection named Aqua Splash :-) Love that name! 
If you are a blue fan than you'll love these. First one is Soft Bubbles. Needs three layers but drying time is fast. And look at that sparkle!
Blue Slide is a cream polish that just need two coats. Isn't it bright and gorgeous. Reminds me of a bright blue sky above the sea. Last one is Popsicle and if you like lime this is a great one. Two coats, lovely creamy. All have very easy formulas. 
If you are interested in Appeal4, I can offer you a discount code! 
Use the code Appeal4nailtalk and get 20% off your purchase. ('till friday 19th!)




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****