Appeal4 - 20 Sweet Rose


Appeal4, je hebt er vast van gehoord hier op nailtalk! Vandaag laat ik je weer een lakje van ze zien.
Sweet Rose; toepasselijke naam. Want een lief roze lakje is het zeker! Hij behoort tot de basis collectie van Appeal4 en het is een creamy, licht roze lak.

Zulke kleurtjes raak ik eigenlijk nooit op uitgekeken. Vooral niet met de zomer in aantocht!




Nou, is ie sweet of niet! Heel fijn creamy lakje wat dekt in twee, ietwat dikkere laagjes. Hij glanst prachtig, al heb ik wel een topcoat opgedaan voor de foto's. De eerste foto is voor Appeal4 zelf en wordt gebruikt voor de website. Zoals je waarschijnlijk wel merkt ben ik aan het experimenteren met foto's. Er komt vanzelf weer wat regelmaat in, maar voor nu blijf ik lekker doen wat ik leuk vind.

Terug naar de lak.. haha :-) De dop is prima vast te houden en ligt lekker in de hand. Als ik 1 klein minpuntje mag noemen dan zou het 't kwastje zijn. Lakt prima, maar mag van mij persoonlijk wel iets groter/ breder!

Appeal4 wordt mij aangeboden voor swatches. Via de site www.appeal4.dk zijn de Deense lakken verkrijgbaar (international shipping!) en kosten omgerekend €10.59.


Today I get to show you Sweet Rose by Appeal4! Lovely danish brand who I swatch for. My overall opinion about these polishes are good. Great shine, easy formula. If I had to change 1 tiy thing it would be the brushes I guess but other than that I love 'em! Sweet Rose needed two coats. Added a topcoat for extra shine, although it hardly needed it. You've probably noticed I am experimenting with pictures. I'm sure eventually some day I'll make a choice in what I like, now I just want to try and change.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****