Appeal 4 - Summer collection - Going to Miami


Appeal4 brengt een prachtige zomercollectie uit genaamd Going To Miami- summer 2015.
Ik heb ze even geleden al geswatched, maar dit moest eerst nog een 'geheim'' blijven, dus kon ze niet hier laten zien nog. Maar nu eindelijk wel, yay!

Bij het lezen van de titel had ik wel steeds een liedje in mn hoofd... "we're going to Miami..." Will Smith! Bij deze.... :-D Press Play!


Ok, terug naar de nagellak. Met een lekker muziekje erbij.

De collectie bestaat uit 7 lakken. Allemaal lekker zomers, vooral de pastel tinten! Het liefst zou ik van elke lak meerder foto's laten zien maar dan zit je hier morgen nog te scrollen. Ik laat je de swatch zien die ik maakte op aanvraag voor Appeal4.

Baby Palm Tree



Baby Palm Tree is een best nog lief lime kleurig, creamy lakje.  Op de foto lijken er wat "patches" in te zitten die minder dekken maar dit is in het echt niet het geval. Ongelukkige lichtinval denk ik? Hij dekt in twee ietwat dikke laagjes.


Soft Wave



Een stiekeme favoriet! Een mint pastel kleurige creamy lak. Zacht en wederom lief! Voor mij echt een perfect zomer lakje. Dekt in twee laagjes.


Beach Clubbing



Beach Clubbing is een pastel blauwe creamy lak. Past ook heel goed in dit rijtje! Doet me denken aan de zee, aan het strand. Dekt ook in twee laagjes.


Night at the Beach



Denk dat dit voor de roze liefhebbers wel wat vlindertjes in de buik veroorzaakt. Pastel roze, cream en lief. Dekt in twee laagjes!


Dress To Kill



Een zeker iemand op Instagram zou dit wel een mooi kleurtje vinden denk ik, een echte paars liefhebber ;-) Dekking van dit lakje ook in twee laagjes.


Running Up a High Bill



Running Up a High Bill is een paarse topcoat die fijne roze en paars/blauwe glassflecks bevat. Hij is met 1 laag geswatched over een zwarte lak. Geeft een prachtig effect vind je niet!


Dancing All Night



Ik heb bewust de foto gekozen die met flits genomen is. Dancing All Night is een holografische topcoat, één laag gelakt over een zwarte lak ook. Wauw factor!

Vind dit écht een leuke collectie, past goed bij elkaar. Dekking is prima, mits je niet te dun lakt. De lak droogt gemiddeld tot snel. De twee toppers zijn gewoon lakken die ik zelf niet zo snel zou kopen. Maar dat heb ik wel vaker; als ik ze dan op heb vind ik het top! Dus wel blij dat ik ze heb nu.


Appeal4 Going to Miami is vanaf aankomende maandag 15 juni 2015 verkrijgbaar in de webshop van Appeal4. Kijk dan ook zeker even in de outlet!


As you might know I swatch for Appeal4 now. While ago I swatches their newest collection "Going To Miami" (which reminded me straight away of Will Smith's song haha). Lovely pastels and two toppers. All pastels needed two rather thick coats, added topcoat on all of them. The last two are toppers (both one coat) and added topcoat only on the last.
Think this is a perfect summer collection, just what we need :-D Happy colours!
Going to Miami is available from today in their webshop.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****