Wereld ME dag - Nail Art


Vandaag zet ik deze nail art online met een speciale reden. 12 Mei is het namelijk Wereld ME dag/ M.E. awareness day, dit geldt ook voor fibromylagie.
En heb ik afgelopen zondag voor de tweede keer de Wereld ME benefiet dag in Amsterdam mee mogen maken. Ik had namelijk het geluk dat een hele goede vriendin met mij mee wou en wilde rijden. Perfect! (en enorm gezellig)

Half twee kwamen we aan bij Boerderij Langerlust waar het georganiseerd was. Er waren zo'n 50 mensen aanwezig. Sonja Silva (die van mijn leeftijd weten wie zij is, TMF VJ!) organiseerde de dag (zij heeft zelf ook ME) en opende dus ook. Jermaine Fleur trad op en later kregen we een lezing van Yvonne van Stigt over Voeding en ME wat interessant was! Ik keek het meeste uit naar de lezing van Dr. Visser, de arts waar ik vorig jaar ben geweest en mij heeft gediagnosticeerd en we erachter kwamen dat ik orthostatische intolerantie heb met hypocapnie. Wederom erg interessant en weer vol met goede hoop voor de toekomst.

(Wil je weten wat M.E inhoudt en wat het voor mij betekend? Lees dan hier mijn artikel erover. Google anders eens op ME/cvs!)

Uiteraard hoort hier een nail art bij :-D Leek me zo leuk om even uit te pakken! Heb die vriendin die meeging haar nagels ook gedaan, bijna hetzelfde als die van mij, alleen dan zonder de roosjes.






Kregen leuke complimenten op de nail art! :-) Ben enorm blij dat ik geweest ben, ook al stortte ik een klein beetje in op de terugweg. Ben eigenlijk te moe en te beroerd dit te schrijven, maar wil heel graag dat dit morgen online komt.


Hoop dat jij vandaag met mij ook eventjes stil wil staan bij deze vreselijke ziekte.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****