Sun Goddess - Nail Art


Ik maakte een gradient nail art bij mijn zus laats en ik vond de combi zo ontzettend mooi dat ik dat ook wilde maken.
Heb helaas geen foto's van de gradient. Jammer want door mij nail art is ie niet zo heel goed meer zichtbaar. Maar dat terzijde, het is een vrolijke, zonnige nail art geworden waar ik zelf erg tevreden mee was!

Lakken die ik heb gebruikt zijn Grapefruit van Barry M, een zwarte stempellak van Kaleidoscope en Boundless Peach van Catrice haar Limited Edition Nomadic Traces.



De imageplate komt je vast bekend voor. Ik geef 'm weg, samen met nog een andere plate. Doe jij al mee? Klik HIER.  Het is een plate van Qgirl, nummer 035.





Het resultaat is zo fris en shiny vind je niet? Deze combinatie van kleuren wil ik echt weer eens gebruiken voor een nail art. En wat een leuke plate!


How I love this plate! It's so gorgeous. And it stamps pretty well. First I used Grapefruit by Barry M and Boundless Peach by Catrice for a gradient. Too bad I didn't take pictures of that :-( Then I stamped with the black Kaleidoscope polish and added a stud on the ring finger. Think the result is stunning! Added topcoat for shine and voila :-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****