Rimmel - 408 Peachella


Wat komt Rimmel weer met een geweldige collectie! Heb niet echt iets specifieks met Rimmel.
Heb de kwastjes altijd fijn geworden, dat absoluut. Maar deze Rita Ora collectie is echt super mooi. Allemaal prachtige zomerse kleuren! De aanbieding liep ik mis helaas en kocht er laatst eentje, Peachella. Maar let's be honest, ik zou ze allemaal wel willen hebben.

Peachella is zoals de naam al zegt een perzik kleurtje. Die viel me gelijk op, gelijk een 'wauw' factor! En dus nam ik die mee.

Ik had al gelezen dat ie goed dekt, met maar twee laagjes. Dat is mooi meegenomen, vooral voor zo'n licht lakje! Ik heb echter wel drie dunnere laagjes gelakt. Ik zag toch kleine plekjes die minder goed gedekt waren. De kleur en droogtijd maakt dat eigenlijk wel goed ;-)






Ik vind het een heerlijk kleurtje! Wat jij? Ik denk dat als er weer een aanbieding is ik alsnog een paar extra ga aanschaffen.


Rimmel came with this great new Rita Ora collection, all pretty light shades that are perfect for the summer! Peachella was the one that caught my eye at first and so I had to buy it. Love these shades! As the name says, it's a peach colour. Read that it would cover with two coats, but I used three thin coats. I just saw some lighter patches and being a perfectionist like that... needed another coat. But drying time is pretty quick and the shine is amazing (added topcoat though!) Think I will buy some more in the future when they have a great offer again.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****