Morgan Taylor 's Owl - Nail Art


Jij weet je vast nog de Morgan Taylor swatches van de Hello Pretty collectie te herinneren.
Zo niet, klik HIER. Prachtige collectie met een aantal gave neon kleuren. Op de roze Look at You, pink-achu! heb ik een simpele nail art gemaakt. Met een leuk uiltje!

Heb een witte stempellak van Kaleidoscope gebruikt. Erg tevreden mee! Een aantal van de Laushine stempellakken zijn bijna op, zoveel heb ik ze gebruikt. Toch gek hoor, dat een lakje op gaat hier in huis. Dat gebeurt zeker niet vaak ;-)

Heb een BP plate gebruikt die ik op Ebay bestelde een poos geleden, nummer 24! Vond het uiltje zo lief.


Op naar de nail art, al verklap ik met deze foto al een klein stukje! Here we go!




Vind naast het schattige uiltje die bloemen zo mooi! Het zijn dunne strepen en dat maakt deze plate zo fijntjes vind ik. Blij dat ik wit heb gekozen en niet zwart, dit maakt het geheel lief; precies zoals ik wilde dat het zou worden. Wat vind jij?

Het roze lakje komt uit de Morgan Taylor collectie genaamd Hello Pretty en is verkrijgbaar op www.morgantaylornagellak.nl. De witte stempellak is van Kaleidoscope en dit is verkrijgbaar bij HypnoticPolish.com.


Remember the swatches from the Hello Pretty collection by Morgan Taylor? I used that cute pink called "Look at You, pink-achu!" for a soft and sweet nail art with my born pretty plate nr 24. Love that owl! And the flowers are so delicate. Happy I choose white stamping polish (by Kaleidoscope) to keep it soft and cute. What do you think?


PS: MAANDAG AANSTAANDE SLUIT WWW.GETYOURNAILSDONE.NL DEFINITIEF HAAR DEUREN. DUS GA GAUW KIJKEN OP DE SITE: MET CODE "SLUITEN"ALLES 50% KORTING.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****