Morgan Taylor - Hello Pretty


Kijk dit! Wat een prachtige kleuren! Deze samen zijn Hello Pretty genoemd door Morgan Taylor.
Bij Imke van IonTrend zag ik op Instagram een leuke winactie voorbij komen van Morgan Taylor. En later ook nog de swatches van deze collectie! Ik werd gelijk nieuwsgierig, ook omdat ik eerder op zoek ben geweest naar het merk hier in Nederland. Het leek zo onbereikbaar! Mijn hart maakte een sprongetje toen ik een email kreeg van ze of ik ook hun collectie wilde swatchen. Hell yes!

Was erg benieuwd naar de formule van dit merk. En gezien er een aantal neon kleuren bij zaten was ik helemaal nieuwsgierig.

Do You Harajuku?



Ik begin gelijk met een van mijn favoriete kleuren; mint groen. En als toppunt kan ik je ook nog vertellen dat er een subtiele groene shimmer in zit. Na het eerste laagje twijfelde hoeveel laagjes ik nodig zou hebben maar de tweede laag nam die gelijk weg. De kwastjes zijn iets smaller als die van Catrice en recht afgesneden.


Look at You, Pink-achu!




Geweldige naam, haha! Lekker felle, zomerse cream lak. Wederom dekkend met twee laagjes. De formule is een klein beetje anders dan de mint groene. Deze deed mij echt denken aan een neon formule. Klein beetje angstig was ik er voor bij het aanbrengen omdat neons oh zo lastig kunnen zijn. Maar dan merk je al gauw dat je met kwaliteit te maken hebt; er is niks vervelends aan de formule en hij dekt prachtig met twee laagjes. Droogt mat op en heeft zoals je kunt zien een topcoat van me gekregen.


Anime-zing Color!




Diep paarse cream lak (ja paars...!) die wederom makkelijk aan te brengen is. De kleur is zo rijk en vol! En laat zich erg moeilijk lastig fotograferen. Op de camera laat ie gewoon zijn blauwe kant zien, zou het verlegenheid zijn? Dekkend met twee laagjes, droogt ook mat op.


Tokyo á Go Go




In werkelijkheid neigt ie toch meer naar roze. En ook best een fel kleurtje, net geen neon. Persoonlijk spreekt de kleur mij iets minder aan vergeleken met de rest, maar hij past zeker wel goed bij deze collectie. Ook deze vraagt om twee laagjes en kreeg een topcoat.


Pop-arazzi Pose




Zie ik je nu knipperen met je ogen? BAM! Dit is eentje die echt van je nagels afknalt. De kleur is wel dieper en knal roze dan je op de foto ziet, daar zie je meer oranje. Deze dekt ook met gemak in twee laagjes en droogt mat op.


Manga-round with Me




Naast Pop-arazzi Pose is dit nog een ongelofelijk felle neon kleur. Prachtig! Het is een koraal kleurige lak, die minder lief is als ie zich op de foto voordoet :-) Ook deze dekt met twee laagjes (val in herhaling!). Je merkt aan de formule wel dat je met neon pigmenten werkt maar is naar mijn mening veel makkelijker aan te brengen dan wat ik gewend ben, die zijn toch vaak 'streaky'.


Al met al ben ik echt tevreden over de kwaliteit en formule van de Morgan Taylor lakken. Ze drogen snel en met de topcoat er over helemaal. Zit als een huis. Complimenten voor de bedenkers; prachtige kleuren zitten er in de Hello Pretty collectie!

Morgan Taylor is verkrijgbaar via de site www.morgantaylornagellak.nl en ik kan je vast nóg blijer maken met het feit dat ze tijdelijk geen verzendkosten hanteren! 
Dus sla nu je slag; wacht niet te lang. De lakjes kosten €12,95 per stuk en dat is een prima prijs/kwaliteitsverhouding.


When a dutch supplier of Morgan Taylor approached me to swatch their Hello Pretty collection I couldn't resist. Lovely summer colours with great names! Formula is pretty consistent in all of them, although you notice you work with neons, they're not so streaky and cover with two layers. Difficult to capture on camera, ugh! But the last two are so very neon they just pop of your nails, so gorgeous. They all dry matte and I added a Morgan Taylor topcoat that makes it shiny and makes the polish dry very quick. The're quite pricy but I think it's a good price-quality ratio.




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****