Midnight Fairy - Nails


Als je een Action in de buurt hebt dan ben je vast dit lakje van Revlon tegen gekomen, 290 Midnight.
Ik was sowieso gelijk nieuwsgierig naar dit merk; hoe is het kwastje, wat is de kwaliteit... En ik nam Butterscotch ook mee; een pastel gele.

Ik wilde Fairy Tale van weer eens combineren. Van alle glitterlakjes die ik heb (zijn er niet zoveel hoor) vind ik deze gewoon echt prachtig; perfect in mijn ogen! (heb zo'n haat-liefde verhouding met glitter... dus dit zegt wat!)


Over donkerblauw leek ie me ook prachtig. So here we go :-)




Oooh kon ik die emoticon hier maar plaatsen, met die hartjes als ogen!! Oh wacht...


Haha daar was ie al :-) Ik vind het een prachtige combinatie! Al zou ik W7 Fairy Tale denk ik bijna overal wel mooi op vinden. Happy me!

290 Midnight van Revlon kocht ik bij Action en W7 Fairy Tale bij Get Your Nails Done.nl (GYND stopt binnenkort helaas.... :-( EN HEEFT EEN LEUKE ACTIE OP DE SITE STAAN!)


This article was on the shelf for a while. But had to show you this combination! A lovely glitter polish by W7 on Midnight by Revlon. The combo surprised me, love it! It's two coats Revlon and 1 coat Fairy Teal.






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****