China Glaze The Giver - The Outer Edge en Release


Je weet van mijn haat-liefde verhouding betreft glitter lakjes. Ben ook best zinnig als het er op aan komt!
The Outer Edge is een lakje wat mij doet denken aan sneeuw :-) Witte glittertjes die je nagels een compleet andere look geven. Release is een grijs paarse cream lak en die twee samen maken naar mijn idee een leuke combi!

Release




Dit zijn wel kleurtjes waar ik van hou. En de paarse tint er door vind ik ook erg mooi! Dekkend met twee laagjes en een gemiddelde droogtijd. Fijne formule ook!

The Outer Edge heb ik over Release gelakt:




Eén laagje heb ik over Release gedaan. Meer is niet nodig als je de basiskleur nog wilt doen. Dit lakje spreekt mij wel aan! Verwijderen is zoals met de meeste glitterlakjes niet heel fijn, maar gelukkig had ik een peel off gebruikt.

Beide lakjes zijn van China Glaze The Giver collectie, verkrijgbaar bij NailPaintLove webshop voor € 5,75.


Release is a purple grey cream polish from the Giver collection by China Glaze, as well as The Outer Edge. I sure have a love/hate relationship with glitter. I like it, sometimes love it, but hate the removal. Thankfully whenever I swatch more polishes I use a peel off ;-) The Outer Edge reminds me of snow, tiny snowflakes. Put one layer on Release, which covered in two layers. Nice formula, both! Do you like this combo?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****