Astor - Acid Drop


Bij de Action hingen leuke setjes met merken die je hier niet zo gauw ziet! Het lila lakje wat er in zat gebruik ik in het verzorgingshuis waar ik nagels lak.
Prachtige kleur met veel glans. Deze groene vond ik gelijk al heel mooi, vooral ook omdat ie subtiele shimmers bevat.

Ook benieuwd naar de kwaliteit, het kwastje en de dekking van dit merk. Vind het flesje wel heel leeg, er staat niks op. Op de dop kun je lezen dat het een Astor lakje is en de naam; Acid Drop.

Het is een vrij klein flesje en de kwast is niet zo heel breed of smal, gemiddeld. De formule lakt fijn, loopt niet over de nagel naar alle kanten. Hij vloeit alleen niet zo mooi uit uiteindelijk.




Lastig kleurtje zie ik wel ;-) Bij het fotograferen scheen de zon zo af en toe. Denk dat de laatste foto de ring en middelvinger het meest accuraat zijn qua kleur. Tja, ik hou van groen. Heel eerlijk? In het flesje vind ik 'm mooier dan op mijn nagels. Viel me iets tegen.


Bought this Astor polish in a cheap retail store nearby. Fell for the green colour and beautiful shimmer. Perfect combo for me you would say! Needed two layers for full coverage and formula is okish, nothing special, just a tiny little streaky. Once on my nails... don't know what it is but it didn't speak to me like when I saw it in the bottle. What do you think? Do you like these type of greens?


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****