Aliquid Lacquer - Such a Delicious Scheme


A very first Aliquid Lacquer! Ik kon de verleiding niet weerstaan toen ik twee beauties uit de Austentatius collectie zag.
Vind de hele collectie prachtig, maar moest kiezen. Want zoals je ongetwijfeld weet zijn indie lakjes duur. En dan heb ik ook nog de 5ml gekocht!

Dit keer laat ik je Such a Delicious Scheme zien. De omschrijving van Aliquid Lacquer zelf:

Such a Delicious Scheme is a deep rosy magenta with scattered holographic shimmer and ultrachrome flakies in blue, green, pink, gold and purple.
Dat is een hele belofte! Ik denk dat voornamelijk de blauwe flakies goed opvallen, maar dat laat ik aan jou over ;-) Ook is aangeraden twee a drie dunne laagjes aan te brengen. Twee is genoeg! Het is een goed dekkende lak met een fijne, makkelijk aan te brengen formule.

Kon weer lastig kiezen qua foto's (heb ik vaak bij lakjes waarbij ik onder de indruk ben) dus ja, hang on!






En, wat voor kleuren haalde jij er uit? De gouden is mij ook zeker opgevallen en de groen ook enigzins. Maar hoe dan ook, dit is echt my cup of tea. Blij met deze aankoop! Heb nog eentje liggen en hoop die ook gauw te kunnen laten zien.

Aliquid Lacquer koop je via bijvoorbeeld Etsy en ik heb voor de twee mini's (5 ml elk) rond de €18,00 betaald (verzending is 8 euro...!)


Ok so the English recap had to wait... hardly any energy for it! But here it is. I bought two Aliquid Lacquer polishes on Etsy from the Austentasius collection, couldn't resist! This one's called Such a Delicious Scheme and it's a rosy magenta with scattered holographic shimmer and ultrachrome flakies in blue, green, pink, gold and purple (as so the website says ;-) ). It needed just two thin coats and I absolutely love it!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****