1face.com - Nail Art


Onlangs werd ik benaderd door 1face.com via email. Een klein beetje wantrouwend las ik hen email, had nog nooit van ze gehoord.
Ze hadden mijn Instagram account bekeken en kwamen met de vraag aan mij of ik wel een nail art wilde maken met hun product. Een horloge wat niet zomaar een horloge is. Er zit een betekenis achter en na wat speurwerk op hun website werd ik enthousiast. Ja, hier wilde ik zeker aan mee werken.

Om het kort te kunnen houden, bekijk even de prachtige site van 1face.com. Ze hebben voor elk goed doel een horloge van verschillende kleuren.


Er was gelijk een die mij aansprak en waarschijnlijk vele onder ons en dat is kanker. Heb er meerder malen mee te maken gehad in mijn directe omgeving/ familie en zelf ook twee keer onderzocht op lymfeklierkanker toen ze maar zo dik en bobbelig bleven.
Het zwarte horloge support kanker en dus kreeg ik die thuisgestuurd. Vrij snel ook nog!




Moest even nadenken over een nail art. En over hoe het te fotograferen. Heb besloten het logo na te maken en dat op zwarte nagels te doen.






Zoals je op de middelste foto kan zien is het glas waarop je de tijd kunt aflezen door op een knopje te drukken reflecterend. Heb bij de eerste foto het oppervlakte zwart ingekleurd omdat de reflectie niet mooi was.

Het matte zwart vond ik heel mooi bij de mat zwarte horlogeband staan. De subtiele metallic body tattoos vond ik het geheel net wat extra's geven, ook omdat ze niet teveel opvallen.

Een 1 Face horloge kost $40 en daarmee steun je dus een door jouw gekozen goed doel. Ook koop je daarmee dus een kwalitatief goed en origineel horloge. Vond het erg leuk dit te doen!


A while ago I received an email from 1face.com, a company that sells watching with different colour and each colour stands for a cause. Like hunger, clean water, disaster relief, AIDS and of course cancer, the one which I choose. They saw my Instagram page and asked me to make a nail art with this watch. And so I did. Made their logo on my black nails and used a matte topcoat, that fits so perfectly with the matte wrist band. Loved doing this! Hope you like the result :-)




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****