Zig Zag to the Zig Zag - Nail Art


Weet je nog, die Yes Love lakjes van Get Your Nails Done? Ik heb weer een leuke nail art voor je met zo'n lakje.
Of eigenlijk twee! Ik heb wat rondgevraagd en de tweede won duidelijk de eerste ronde. Ben benieuwd wat jij vindt.


Ik koos een patroon uit van een Born Pretty Plate, een soort zig zag patroon. En ik besloot een roze stempellak van El Corazon te gebruiken. Leek me een lieve combinatie!



Deed me zo denken aan iets met baby meisjes, kleding of een kleedje.. Zo schattig! Blij met dit resultaat. Maar toen. De kriebel. Wat als ik nog een kleurtje er op doe? Wel, niet, wel, niet.
Had de foto's al gemaakt. Maar toch weer achter m'n bureau gekropen.

De blauwe stempellak van El Corazon kwam tevoorschijn. Jaaaa ik weet ze wel uit te kiezen!
En hoppa. Aan de slag. En dit is dus mijn "tweede" nail art.



En dan moet je kiezen. Vind beide erg leuk! Denk het enige wat mij voor de eerste doet kiezen is dat ie minder druk is en bij de tweede de stempels niet helemaal gelijk of goed zitten. Welke zet ik online en welke niet... Dan maar beide.


Welke vind jij het leukst? En waarom?

De concrete Yes Love lakjes vind je in de webshop bij GetYourNailsDone.nl voor maar €2,00! De stempellakjes zijn van Kaleidoscope by El Corazon, verkrijgbaar bij HypnoticPolish.com.
Fijn weekend!!



You might think; why two? Second bit different? Well, I couldn't decide for myself. Some of my friends choose option B, but I think I prefer A. I stamped on very cute "concrete" polishes by Yes Love, full coverage in two coats. Both pink and blue stamping polishes are from El Corazon (they're excellent!). Which one would you pick?
Happy weekend :-D


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****