Trind Join My Party


Trind weet toch elke keer weer met zo iets leuks te komen! Dit keer laat ik je de  Join My Party (Spring & Summer) collectie zien.

Alleen de aanblik van deze prachtige nagellakken doen verlangen naar heerlijke zomerse avonden waarbij spontane feestjes ontstaan met vrienden en familie. De tinten zijn ideaal voor de komende zomerse dagen, daarnaast sluiten de perfect aan bij de laatste modetrends

Dat klinkt veelbelovend Trind! Mooie omschrijving voor een prachtige collectie aan kleuren.

Vandaag laat ik je ze allemaal zien! In volgorde van foto; beginnend met een lichte, poederroze lak genaamd Sweet Cupcake, dan Summer Chic die Trind omschrijft als glamorous pink en zalmroze, gevolgd door Strawberry Lemonde, een helderroze lak, dan Purple Berry Shake die fruitig paars is, Catch my Mint is een frisse mint kleur (zó mooi!) en als laatste At The Pool; een koel blauwe kleur.

Allen zijn creamy lakken die perfect dekkend zijn met twee laagjes.


Sweet Cupcake



Een heel lief roze kleurtje die beter dekt dan ik dacht! De formule van Trind lakken is vrij dik en heeft veel pigment; zeker een voordeel!

Summer Chic



Heerlijk zalmroze kleurtje! Perfect voor de lente/ zomer!


Strawberry Lemonade



Oh zo lekker girly roze!


Purple Berry Shake



Uitstekende naam voor dit prachtige lakje! En kijk die glans...


Catch My Mint



Voor een absolute mint liefhebber als ik is dit toch werkelijk een fantastische lak! Love it.


At The Pool



Een prachtige koele blauwe lak zit er tussen. Misschien had ik het toch leuk gevonden als die ook wat zachter was geweest, net als de rest. Maar ach, hij is mooi, fel en opvallend. Hou er van!

Ik tref het met Trind hun keuzes in collectie kleuren. De laatste collectie vond ik ook al zo mooi! En dit is weer een uitstekende keus voor de lente en zomer.



De gelimiteerde Join My Party collectie is op dit moment beschikbaar in de winkel. Advies verkoopprijs voor één flesje is €10,12. Kijk hier voor de verkooppunten bij jou in de buurt.


EEN HEEL FIJN PAASWEEKEND IEDEREEN!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****