Trind & Essence Sand - Nails


Vandaag een combinatie van twee lakken! Wilde dolgraag nu toch echt eens die Sand topcoat van Essence gebruiken.
Al maanden in huis en nog niet het idee gehad om 'm te gebruiken, die ook heel toepasselijk "I feel Gritty"heet!  Hij leek me wel erg mooi op het zalm kleurige lakje van Trind, "Summer Chic".

Was benieuwd hoeveel laagjes ik zou moeten gebruiken en of je fijne glittertjes in de lak goed zichtbaar zouden zijn. En natuurlijk of Summer Chic niet helemaal weg zou vallen.




Uiteindelijk had ik één dun laagje nodig voor het "gritty" sand effect. Er zit inderdaad een leuke sparkle in die goed zichtbaar is en de kleur blijft ook gewoon zoals ie is. Blij dat ik 'm toch heb gehaald! Wil 'm vaker gebruiken. Hou wel van textuur lakken!

Ben jij benieuwd naar die mooie, zalmroze kleur van Trind? Bekijk hier alle swatches van deze prachtige gelimiteerde collectie.

Ik heb "I feel Gritty" bij de Kruidvat gekocht vrij lang geleden en kan je geen prijs geven van wat ie kost. Maar ik denk zo rond de €2,00 of minder.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****