Reversed stamping - Pink Nail Art


Al eerder liet ik je een reversed stamping nail art zien. Erg leuk om te maken en makkelijk!
De vorige keer was met enigzins donkere kleuren (klik hier als je de nail art wil bekijken) en nu koos ik voor frisse lente kleuren. De vorige keer maakte ik het patroon op de stempel. Dit keer gebruikte ik een andere ondergrond. Ik pakte een image plate, stempellak, een glad plastic mapje en nagellak.

Ik koos een plate die ik op EBay heb gekocht, een BPS plate.


Ik stempelde op het plastic mapje en liet het drogen. Daarna ga je de plate inkleuren met kleurtjes die jij leuk vind en die goed passen bij de rest! Dit kun je doen met een kwastje maar ik heb een dottingtool gebruikt.


Topcoat er over en goed laten drogen! Ik heb twee laagjes topcoat gelakt toen ik merkte dat ik 1 laagje er niet goed af kreeg.

En dan het resultaat! Vind dit echt zó leuk om te doen.




Ik heb No. 102 van de Temptation collectie gebruikt van Kaleidoscope (by El Corazon). Zo'n heerlijk roze kleurtje! De ringvinger en middelvinger heb ik zilver gelakt; een zilveren stempellak van Laushine (gekocht bij GetYourNailsDone.nl!) Dekt in één laag. De pastel gele lak heb ik eens op EBay gekocht. Je gaat vast vaker zulke nail arts hier zien. Hou hier van!

PS: Zag laatst Sveta Sanders op IG dezelfde techniek en zelfde image gebruiken voor haar nail art! Zo veel mooier (echt) maar grappig!





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****