Ms Sparkle Polish - Sugar Spice and Everything Nice


Ik kreeg een leuke DM van Ms Sparkle via Instagram. Of ik in de toekomst eens wat lakjes wilde reviewen.
Je snapt wel dat ik daar niet over na hoefde te denken ;-) Want wat zij maakt is leuk! Veel glitters maar ook prachtige lakken met shimmers en flakes (waar toch stiekem meer mijn voorkeur ligt).

Ik moest dan ook even goed kijken toen ik zag welke collectie ze voor mij uit had gekozen. Heel veel glittertjes in verschillende kleuren! Als ik iets niet gewend ben en ervaring mee heb... ! Een blauwachtige, de eerste op de foto, genaamd Bubbles, een roze (zo lief!) genaamd Blossom en de groene genaamd Buttercup. Ik heb als eerste Blossom gepakt om te swatchen, die trok gelijk mijn aandacht!



Voordat ik de foto's laat zien... Ik vroeg aan Simone waardoor ze geïnspireerd was, hoe ze op de namen van de lakken was gekomen. Was er nieuwsgierig naar, naar het verhaal achter zoiets. Ze vertelde me dat ze ondanks haar leeftijd (je bent langer oud dan kind toch!) gek is op de PowerPuff Girls. Deze 3 lakjes hebben namen uit de cartoon en de naam van de collectie komt voor in het begin van de cartoon liet ik me vertellen. Hoe leuk!! Geeft gelijk meer betekenis aan die lakjes. En hoe toepasselijk, vind je niet?

Ok dan nu de swatches :-D

Bubbles




Het is echt een race! Tussen Bubbles en Blossom. Ik switch steeds van keuze. Denk dat ze gewoon op een gedeelde nummer 1 komen beide :-) Hij is zo lief! De gele kleinere glitter denkt me ineens denken aan madeliefjes, bloemetjes! De geel en blauwe glitters (inclusief sterretjes!) zitten in een shimmery tweekleurige base. Ook zitten er een soort grote blauwe flakes in! Twee dikkere lagen zorgen bijna voor een volledige dekking. Drie lagen vind ik teveel met zulke lakjes. Liever een klein beetje doorschijnende tips (wat me totaal niet stoort) dan dikke lagen glitters. Pluspunt is dat ie snel droogt!

Buttercup




Dezelfde shimmery basis is voor dit lakje gebruikt, maar dan met piepkleine zwartje glittertjes. De lak zit bomvol glitters en naar mijn idee ietsje té. De twee dikkere lagen creëren een soort "bulky" effect op mn nagels, niet geheel mijn ding. Zelfs met topcoat nog steeds beetje bobbelig.
Maar ik hou wel van groen. En ik vind de de kleurenkeuze van zwart en groen goed passen! Die ronde glitters vind ik ook echt leuk! Gelukkig ook sneldrogend.


Blossom




Kijk nou hoe LIEF! Als ik deze weer zie dan staat ie weer op nummer 1. Totdat ik Bubbles zie. We houden het op een gedeelde nummer 1 haha. Ook deze begint met een shimmery basis die dekkend is met twee (wel iets dikkere) lagen. Er zitten piepkleine roze en rode glitter in en grotere roze en oranje glitter. Vind de oranje glitter super goed passen in dit geheel. Oh en zo af en toe komt er ineens een gele glitter voorbij, wat leuk! Wederom snel droog.



Waar ik eerst niet zo goed wist wat ik hiervan moest vinden, ben ik toch positief verrast. Het zal niet iets zijn waar ik zelf snel voor zou kiezen maar dat is echt puur mijn smaak. Want aan de creativiteit van Simone zal het niet liggen! En aan de kwaliteit ook niet. Want er zit glitter genoeg in om niet aan "glitterplacement" te hoeven doen en dat vind ik echt een plus. En laten we eerlijk zijn, een indie lak is gewoon uniek en speciaal om te hebben.

Volg Ms Sparkle Polish op Instagram (waar ze geregeld sneak peaks geeft!) en Facebook. Ms Sparkle lakken zijn verkrijgbaar via haar Etsy shop en deze collectie kost: $4,50 voor 5ml,  $8,50 voor 10ml en $10,50 voor 12ml (zoals de flesjes die ik heb!)




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****