Mani Swap with LinvanT - Nail arts


Tadaaa....! Het is een poosje geleden maar heb hier eindelijk weer een mani swap voor je. Met Lin!
Het woord aan Lin :-D

"Laatst bedachten Miriam en ik via Instagram dat het wel weer tijd werd voor een mani swap. Zo gezegd, zo gedaan. En toen kwam het moeilijkste gedeelte; welke nail art van Miriam ging ik namaken. Toen kwam ik een mooie bloemen nailart tegen.


Ik begon met een gradiënt. En die vond ik het moeilijkste. Ik wilde dezelfde kleuren, maar dan zonder dat ik dezelfde lakken heb als Miriam. Met een stash van zo'n 1200 lakken lijkt dat niet moeilijk, maar dat was het wel. Ik heb drie gradiënts gemaakt voor ik tevreden was. Ik kwam uit bij een aantal Essie lakken die ik al in geen tijden gebruikt had; Eternal Optimist en Chinchilly.


Miriam plaatste eerst een linkje naar een tutorial die ik eerst bekeek. Die hielp zeker wel maar daardoor vergat ik wel een beetje te kijken naar waar Miriam haar bloemen plaatste. Geen exacte kopie, maar ik maakte wel op ongeveer dezelfde manier en met dezelfde kleuren. Ik gebruikte geen verf, maar allemaal lakken die ik niet individueel ga noemen.




Net als Miriam deed ik er een matte topcoat overheen. Ik heb het idee dat ik door de matte topcoat diepte verlies, maar wel het idee dat ik de bloemen beter zie.



Hier een overzicht van onze nailarts; links de originele nail arts en rechts de remakes. Ik vind die van Miriam erg goed gelukt. Toen ik de nail art voor het eerst zag dacht ik echt dat ze dezelfde imageplate had! Heb jij Miriam d'r nail art al gezien? www.linvant.nl ".


Wauw Lin, ben wederom erg onder de indruk :-)
Prachtig gemaakt!! Heel mooi resultaat.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****