Hema long lasting nailpolish 441


Waar een kadobon (of eigenlijk kaart) al niet goed voor is! Ik had er eentje van de Hema.
Wat een super leuk kado! Hema heeft leuke spulletjes en zo divers. Je kunt er zo lekker rond kijken. Waar valt mijn getrainde oog dan op.. nagellak of course. Hoe kan het anders. Zag een leuke collectie en heb nog en paar 'gewone' long lasting meegenomen. Lichtere kleurtjes, was wel erg benieuwd naar de dekking. Kan niet zeggen dat ik met Hema lakken op dat gebied hele goede ervaringen heb.

Maaaar... deze heeft mij zeker niet teleurgesteld! En de twee die je zag in mijn Paas nagels ook niet. Heerlijk kleurtje. Mint groen, pastel, pistache kleurig. Zacht en creamy.

De eerste is zonder topcoat, de rest mét!




De dekking was perfect met twee ietwat dikkere laagjes. Droogtijd vond ik snel! En hij vloeit mooi uit over de nagel wat ik ook een echt groot voordeel vind bij creamy lakken. Heerlijke kleur en fijne kwaliteit en dat voor rond de €2,50 / €2,75! Go, Hema!


Today I got this cute mint pastel (pistachio) from Hema for you. Don't know if you heard of it but is a Dutch department store. Wasn't too fond of their polishes right away but I think they stepped up their game! Coverage in two slightly thicker coats and drying time is super fast. Turns out very smooth on the nails and the formula is not too watery but quite nice and very easy to work with.  I am a happy little addict now! Do you like this shade?


0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****