Colores de Carol - Jet Black


Ik begin gewoon lekker gelijk met de mooiste! Dat is mijn mening hoor ;-) Maar deze sprong er voor mij echt uit.
Toen ik deze op mn nagels had dacht ik steeds wauw! Hij is prachtig!

Ik vroeg jullie dmv een poll wat je graag zou willen zien en daar kwam uit "random both Colores de Carol en China Glaze The Giver". Je zult dus beide merken voorbij zien komen!

Jet Black is een prachtige, zwarte liniaire holografische lak. Hij is zo fijntjes en glanst als een malle. Zo'n holo waar je niet persé in de zon hoeft te staan wil het indruk maken. Al is ie dan tuurlijk nóg mooier!






Do I need to say more?? Vind het zo ontzettend mooi dat ie ook een grijze gloed heeft door de (onder andere) blauwe holografische glitter. Maakt 'm niet zo hard. Misschien dat ie met 3 lagen wel wat donkerder en intenser zou zijn.Vind 'm elegant en gewoon.. tja, ik ben verliefd. Echt.

Twee laagjes waren voldoende voor Jet Black en de droogtijd is snel. Weer twee pluspunten! Moet zeggen, Colores de Carol is een indie merk. En dus betaal je er ook voor. Maar de belofte dat je iets unieks hebt vind ik zeker het geld waard.

Colores de Carol is verkrijgbaar in de Nail Paint Love webshop voor tussen de €10,95 en €12,95, dus ga zeker kijken voor de andere beauties! Uiteraard zul je ze hier ook voorbij zien komen.


I'm starting my Colores de Carol articles with the most beautiful you can buy in the shop. From the moment I wore it I fell in love and couldn't wait to show you! Everything is great about this one (to my taste of course ;-)). Great formule and very easy to apply, two coats and enormous shine. Dries so fast as well. The holographic glitter makes it bit more grey looking and I like that because it makes this polish less harsh to look at. What you do think?
You can buy several Colores de Carol polishes at the Nail Paint Love webshop.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****