China Glaze Road Trip - License and Registration Pls & More to Explore


Heb nog vier van de China Glaze Road Trip collectie op de planken staan, waaronder deze!
Ik ben inmiddels al wat verder met het swatchen en zo bekijk je ieder lakje en kleurtje. Moet zeggen dat ik Road Trip, die gelijk al indruk op me maakte zodra ik zag dat ie uitkwam, toch echt wel een van de leukste collecties vindt van de laatste tijd.

Back to the swatches. License and Registration Pls is een donkerblauwe creme nagellak. De dekking is goed; met twee laagjes heb je volledige dekking.

License and Registration Pls




Ik kan wel merken dat de wat donkerdere kleuren van deze collectie beter en makkelijker lakken dan de lichtere kleuren. De formule is fijner en de dekking beter.

More To Explore is echt zo mooi vind ik. Zo'n lieve, zachte kleur! China Glaze omschrijft 'm zelf als een cream koraal lak. Vind 'm ook wel 'peachy' kleurig! Zoals ik al zei is de formule iets lastiger mee te werken en vond het lastig deze dekkend te krijgen; heb drie dikke lagen gebruikt!

More To Explore



Wat een beauty. Maar als ik 'm weer eens zou dragen zou ik zeker weten een witte basislaag gebruiken. Scheelt een hoop werk. Zoals bij alle anderen is de droogtijd gemiddeld tot snel.

Dit was bijna de gehele Road Trip alweer, heb nog twee lakjes in petto. Maar wat wil jij op nailtalk zien? Zou het heel graag willen weten.


VOTE

China Glaze Road Trip is verkrijgbaar bij de webshop Nail Paint Love voor €5,75. Niet alleen de Road Trip vind je daar maar ook The Giver en Off Shore collectie! Hou je van indie lakken? Neem dan ook zeker een kijkje.



I still got four to show you from the Road Trip collection! Love this collection, the diversity of colours especially. License and Registration Pls is a dark blue creamy polish. Great coverage in two layers and an easy formula. More To Explore however is not so easy to work with and needed three thick coats to cover the nail completely. I recommend a white base under it! Drying time is average to fast. Please will you fill in my poll and let me know what you would like to see next, vote HERE. You can get these polishes at www.nailpaintlove.nl (international shipping!).



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****