Appeal4 - Sahara Rose and Painted Stars


Ik ga gelijk met een leuk nieuwtje beginnen! Als je dit merk nog niet kent, Appeal4, dan zul je het vaker voorbij zien komen hier op nailtalk.
Ik was vol verbazing toen ik een mailtje kreeg van Appeal4 met als onderwerp: Appeal4 is looking to hire a new swatcher. Eh..wow. Met dus de vraag of ik dat wilde doen! Na wat vragen heen en weer kwam de Ja Ik Wil van mijn kant haha. Toen moesten we gaan bepalen wat de handpositie zou worden en ik kreeg een leuk pakketje met lakken om te oefenen. Heb een heleboel foto's gemaakt met handposities. Vandaar ook de wat andere foto's dit keer.

De lakjes zijn fijn kan ik je zeggen. Ik kende het merk niet en wist dus ook niet wat ik kon verwachten. Heb nu twee (eigenlijk 3 lakjes) kunnen proberen en ze bevallen goed. Fijne formule en fijne kwastjes.

Vandaag laat ik je twee lakjes zien uit het pakketje en dan kun je gelijk zien welke handpositie is gekozen door Appeal4; de eerste foto. Best lastig gezien ik er zelf niet zo fan van ben haha! Maar goed, dat geeft niks.

Sahara Rose



Het is een prachtige creamy lak die met twee laagjes perfect dekt. Hij lakt fijn en vloeit geleidelijk over de nagel uit. De glans is al zo aanwezig dat een topcoat niet nodig is, wel voor houdbaarheid uiteraard.

Painted Stars is een zilveren glitter lak. Zat te twijfelen om 'm alleen op mn nagels te doen of over Sahara Rose heen. De laatste keus is het geworden. Al denk ik dat ie goed dekt met twee dikkere laagjes. Dit is één dun laagje over Sahara Rose.




Zooo dat zijn andere foto's he? De eerste met alleen Sahara Rose zul je dus vaker gaan zien. De rest denk ik niet ;-) Al vind de laatste ook best mooi!

In het pakketje zaten nog twee lakjes, een donkerblauwe en een knalroze. De blauwe heb ik al geswatched en ook in dit artikel zullen aparte foto's voorbij komen! Maar hij is MOOI verklap ik alvast. Dus more to come!!

Ben je nieuwsgierig naar het merk? Het is Deens en ik denk voor meeste lastig lezen maar dit is de website: http://www.appeal4.dk/ en ook zijn ze te vinden op Instagram . Dit merk kan ik nog niet vinden in een locale nederlandse shop, maar zie ze wel bij buitenlandse, bekende indie shops.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****