Appeal4 - Golden Blue Painted Lady



Heb je mijn artikel gelezen waarin je vertel over een samenwerking met Appeal4? Ik word hun vaste swatcher voor alle collecties voorlopig.
Wil je nog wat over lezen en de andere Appeal4 lakjes zien, klik dan hier.

Dit keer laat ik je een donkerblauw, metallic achtig lakje zien. Ik was bang dat ie erg streperig zou zijn maar eigenlijk viel het best mee, het stoorde me niet. Over de foto's, de eerste foto heeft Appeal4 gekozen als vaste handpositie. Zoals ik al schreef vind ik andere posities misschien net ietsje mooier, maar ik laat 'm toch zien. De rest zijn ook 'proef foto's' en dus een beetje anders dan je van me gewend bent.

De dekking is top en eigenlijk al met één laagje compleet. Maar zoals je vast van me weet, ga ik altijd voor de twee. Vind ik toch het mooiste en zo komt een lak beter tot zijn recht. Op de foto heb ik geen topcoat aangebracht.

Golden Blue Painted Lady




Ik vind 'm echt wauw! De streperigheid stoort mij in deze lak totaal niet en dat heb ik toch wel vrij snel met metallic lakjes en daarom heb ik er ook bijna geen.

Binnenkort brengen ze een nieuwe collectie uit en die zul je uiteraard voorbij zien komen hier op nailtalk.nl. Volg je me al op Instagram? Ook daar zul je de mooiste foto's voorbij zien komen.

Ben je nieuwsgierig naar Appeal4? Het is in Deens dus voor de meeste lastig lezen denk ik, maar dit is de site van Appeal4: http://www.appeal4.dk/, krijg je een beetje idee van wat voor lakjes ze hebben. En volg ze op Instagram voor allemaal mooie swatches!






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****