2True to MoYou - Nail Art


De zacht roze lak van 2True wilde ik heel graag combineren met zwart. Vind ik een prachtige combinatie!
Iets stoers hebben die twee samen. En dat klopte wel aardig toen ik naar de uitkomst keek van mijn nail art. Het is vrij simpel gestempeld, geen poes pas. Maar gewoon alleen deze twee.

De stempellakken van Kaleidoscope (by El Corazon) kan ik echt aanraden. Je zag hier de blauwe al over een prachtige lak met shimmers! Ze zijn zeer goed gepigmenteerd. Daarbij kan ik je wel aanraden de huid rondom je nagels te bedekken met liquid latex en kan dit niet met plakband. Anders heb je écht veel schoonmaak werk! (heb je sowieso wel met zwart trouwens)


Ik gebruik een paarse liquid latex en smeer dit rondom mijn nagels. Ver genoeg zodat ze stempellak mijn huid niet raakt. Ik laat het heel even drogen, dan stempelen, dan trek ik het er zo af. Mocht je allergisch zijn is dit logischerwijs geen optie.

Heb trouwens gekozen voor een MoYou plate, de Princess plate 13!


 En dan finally the result :-D




Weet je wat ik zo leuk vind aan dit patroon van de MoYou plate? Het lijkt wel getekend. Tuurlijk zou ik dit niet zo netjes kunnen, maar toch! Vind het een leuk effect hebben.

De stempellak van Kaleidoscope is verkrijgbaar bij HypnoticPolish voor €5,90!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****