Yes Love concrete - Pastel Groen en Roze


De laatste twee lakjes van Yes Love concrete! Ben zo blij dat er ook een mint groen kleur bij zit.
Ben zeker een mint fan! En ja, deze staat dus wel in mijn top drie. Yes Love heeft hier goed over nagedacht en kwam er op het juiste moment mee; de lente komt er aan! Ok, ok, al merken we aan het weer momenteel wel iets anders (laten we het gewoon een dip noemen!).

Ik kreeg deze zes lakjes van Get Your Nails Done webshop om te reviewen. Neem zeker een kijkje voor nog meer leuke budget lakjes en nail art spulletjes!

De mint groene heeft verder, net als de rest, geen naam. Wel een nummer en dat is G18-3.
Dekkend met twee wat dikkere laagjes, droogtijd is echt super snel.




Heerlijk kleurtje. En de concrete look, ja ik hou er van. Ik heb wel een aantal texture lakken in mijn bezit maar geen zoals deze. Lovin' it!

Op naar de roze. Ook weer een lief, zacht pastel kleurtje met de concrete finish. Deze dekt ook in twee ietwat dikkere lagen, al zijn drie ook aanbevolen; geeft een mooier concrete effect!
Droogtijd is weer super snel.




Dit was de laatste alweer! De collectie bestaat uit zes lakken met dit effect, allen pastel kleurig. En weet je wat het leukste er van is? Ze zijn maar €2,00 bij GetYourNailsDone.nl! Daar hoef je het dus zeker niet voor te laten als je ze leuk vindt. Ik kan je ze aanraden. Ze zijn nog veel leuker als ze op je nagels zitten; promise!

Wil je de andere twee Yes Love artikelen nog eens lezen? Klik hier en hier!



Ik heb er dus zes stuks. Waarvan drie echt wel mijn favoriet zijn. Omdat ik zelf zo enthousiast ben, wil ik graag die andere drie weggeven (dat zijn de roze, paarse en blauwe!). Weet wel: ze zijn één keer gebruikt door mij voor de swatches! Als je dat geen probleem vind, doe dan mee! Laat een comment achter waarin jij verteld waarom jij de winnares moet worden van die drie lakjes. En verder zou ik het erg leuk vinden als je Get Your Nails Done zou volgen op Facebook.

(NL only. De winactie loopt een week vanaf vandaag (t/m 2 april 2015) en ik neem persoonlijk contact op met de winnares via email. Als ik binnen drie dagen geen reactie heb dan kies ik een nieuwe winnares. Zal de lakjes goed verpakken en ben dus niet verantwoordelijk voor wat PostNL doet!)





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****