Yes Love - Concrete Pastel Geel en Blauw


Margo van GetYourNailsDone.nl kreeg het geniale idee om Yes Love te gaan verkopen. Ik denk dat ik niet de enige was die een sprongetje maakte, want Yes Love is een leuk, verrassend en betaalbaar merk.
Wie kent de "spikkel" lakken niet van dit merk? De pastels, maar ook de mooie neon kleurtjes.

Ik kreeg de "concrete" collectie thuisgestuurd, yay! Gezien ik druk ben met vele andere dingen voor mn blog laat ik per keer twee zien. Dit keer koos ik voor de Pastel Geel (G 18-1)en Pastel Blauw (G 18-6).

Het leukste aan deze lakken is dat ze dus textuur hebben. En dat komt onder andere door de verschillende kleuren stukjes die in de lak zitten naast de glitters, die niet gewoon rond zijn maar een heel verschillende en willekeurige vorm hebben. Ik laat het je zien :-)

Pastel Geel (G18-1)





Deze om eventjes goed de "concrete look" te laten zien:


Is ie niet leuk? Hij is mooi zacht van kleur! Ik heb geen enkele lak in huis (en heb er best wat...!) die hier op lijkt. Vind 'm uniek! Hij dekt met drie laagjes (wat de concrete look ten goede doet) en droogt echt super snel.

Pastel Blauw (G18-6)




Zie je die rode stukjes? Geen stukje is gelijk. Deze is iets groffer dan de gele. Leuk zo'n blauw kleurtje! Ook deze dekt met drie laagjes, maar zoals het al zei komt het de concrete look wel ten goede. Binnenkort weer twee, heb nog een aantal andere kleurtjes te laten zien!



Ze zijn verkrijgbaar voor maar €2,00 (!) bij Get Your Nails Done.nl! Dus ga gauw een kijkje nemen.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****