Sparkly Vernis - Marshmallow Sky en BlueBerry Fields Forever


Ik heb je iets bijzonders te laten zien. Een hele collectie van het indie merk Sparkly Vernis!
Heb je al eens gehoord van de nieuwe webshop Nail Paint Love? Be aware, want wat je daar in de shop zult vinden is slecht voor je bankrekening haha! Je vind daar China Glaze, Misa, CND, Cadee, tot aan Sparkly Vernis en Polished by Kpt.


Nog zo'n geweldig nieuwtje... Ik mocht deze collectie swatchen. En niet alleen deze! Staat nog heel wat moois aan te komen. Naast dat mijn swatches te zien zullen zijn op de website van Nail Paint Love, mag ik ze hier ook laten zien. Lucky me!

Begin nu met Marshmallow Sky en BlueBerry Fields Forever. Beide een goede dekking, veel pigment en naast glitter zitten er ook kleine flakes in. Lastig vast te leggen met mijn camera!

Marshmallow Sky heeft paars/blauwe glassflecks die de lak in bepaald licht wat meer paars doet lijken. Leuk effect van dit heerlijke snoep kleurtje! Hij dekt met twee laagjes. Gebruik van goede basecoat is een must!




Is het geen heerlijk kleurtje? Ik houd steeds meer van roze. En dat ik van shimmer hou is wel duidelijk inmiddels toch...

BlueBerry Fields Forever was helemaal vast te leggen. De flakes geven de lak een soort duochrome effect waardoor de blauwe lak in een bepaald licht paars lijkt; zo mooi!




Vooral op de laatste foto is dit effect te zien. In real life  is dit effect constant te zien, maakt deze blauwe lak zeker bijzonder. Ook dekkend met twee laagjes en wederom; goede basecoat is een must!

Neem zeker een kijkje in de webshop! De Sparkly Vernis lakken kosten tussen de €13,95 en de €14,95.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****