Shimmery Blue - Nail Art


Vandaag een vrij unusual  keus betreft kleuren. Wist niet hoe ik het zou gaan vinden.
Zelfs tijdens het stempelen twijfelde ik nog. Is dit wel mooi? Valt het ene nu weg door het andere? Maar wilde 'm toch afmaken. Ook omdat het zo leuk is om te doen!

Ik heb een Lesly plate gebruikt (de LS 10) die ik kreeg in een pakketje van Hypnotic Polish. Heb je nog geen Lesly plates maar twijfel je? Niet nodig; ze zijn echt net zo goed als een MoYou plate. Hele goede kwaliteit en leuke, grote images voor lange nagels. De stempellak is een van Kaleidoscope (by El Corazon) en ook verkrijgbaar bij Hypnotic Polish! (klik hier!) De paars/bruine lak die je ziet is Shimmer van El Corazon, swatches volgen zeker nog (vond de foto's te wazig en niet goed genoeg, dus doe 'm gewoon opnieuw binnenkort).

De nail art!




Ik vind 'm dus zeker geslaagd, ondanks de aparte kleurencombinatie. De fijne lijnen van het  patroon zorgen er ook voor dat de shimmer lak van El Corazon niet helemaal weg valt maar de shimmers zie je er gewoon doorheen. Mooi en zacht resulaat, me like! En jij, wat vind jij?



El Corazon is verkrijgbaar bij Hypnotic Polish en de webshop van El Corazon zelf.





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****