Gemstones Attitude - Nail Art


Zilver en paars vind ik altijd wel een mooie combinatie. Heb een vrij simpele nail art gemaakt met deze twee kleuren.
Weinig poespas aan deze nail art. Een chevron patroon gestempeld over een kleur. Ik zou eerst vinyls gebruiken totdat ik  me bedacht dat ik 'm ook kon stempelen met de MoYou Fashionista plate 4.

Op mijn ringvinder en pink heb ik een "Gemstone" gelakt van El Corazon, genaamd Rhinestone. Op de ringvinger en middelvinger Tropical Storm van Attitude. Met gebruik van deze twee kleuren kun je dit ook omwisselen; je gebruikt er immers maar twee! Als je er maar voor zorgt dat ze goed stempelen. De zilveren stempellak van Laushine heb ik gekocht bij getyournailsdone.nl.




Ik vind 'm leuk geworden :-) Simpel kan ook leuk zijn! Stempelen is nog steeds iets waar ik geen genoeg van kan krijgen. Maar wil binnenkort toch ook wel weer wat freehand gaan doen zoals ik voorheen wel deed.

Wil je nog de swatch bekijken van de zilveren glitter lak? Klik hier

PS: Staat een leuke winactie online, artikel van gister :-D




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****