China Glaze Road Trip - Wanderlust and Dashboard Dreamer


Een poos geleden schreef ik een kort artikel over deze collectie, Road Trip van China Glaze.
Ik zag ze en dacht wauw, wat zijn ze leuk! Wel typische China Glaze kleurtjes, I agree. Maar toch trekt het me steeds weer aan. Vandaag laat ik twee lakjes zien uit die collectie. Genaamd Wanderlust (dat is de linker op de foto) en de rechter heet Dashboard Dreamer. Beide hebben ze een prachtige shimmer!

Wanderlust
Ik had twee ietwat dikkere laagjes nodig voor een volledige dekking. Lak je dun dan raad ik je 3 aan. Het kwastjes maakt dat je mooi en netjes kunt lakken.




Is ie niet mooi en elegant? Zo lief met die mooie shimmer, gaat mijn hartje wel sneller van kloppen. Maar ook Dashboard Dreamer is erg mooi. Ook zacht lief!

Dashboard Dreamer




Qua dekking raad ik je hetzelfde aan als bij Wanderlust, twee dikkere laagjes en anders drie dunne. Zij ze niet mooi..? Ik hou hier van.

China Glaze Road Trip is verkrijgbaar bij www.nailpaintlove.nl voor €5,75! Ga gauw een kijkje nemen!





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****