China Glaze Road Trip - Trip of a Lime Time and Sun's Up Top Down


Road Trip van China Glaze bestaat uit 12 lakken. En ik vind ze eigenlijk allemaal leuk! Al zijn dit wel kleurtjes waar je van moet houden.
Trip of a Lime Time is een (duh) limekleurige, creamy lak. Zonder shimmer. Hij is niet eens zo heel erg fel van kleur, maar opvallend genoeg! Hij dekt met twee laagjes lak en de droogtijd is gemiddeld.


Trip of a Lime Time




Ik ben dol op groen. En vind deze ook leuk, al is het een tint groen waar ik persoonlijk minder snel voor zou kiezen. Vond het met die reden eigenlijk ook wel extra leuk dit lakje op m'n nagels te dragen, weer eens wat nieuws!

Sun's Up Top Down (die namen zijn echt geniaal verzonnen!) is een gele creamy lak. Met een mooie, subtiele shimmer. Mijn voorkeur gaat persoonlijk iets meer uit naar pastel geel, maar zoals bij de lime kleur vond ik het leuk om eens "knal" gele nagels te dragen. Dekt met drie laagjes en zelfde droogtijd als de lime lak.

Sun's Up Top Down




Vind het leuk dat er shimmer in zit bij zulke kleurtjes! Het is een vrolijk kleurtje!

China Glaze lakt ook zo fijn vind ik. De steel van de kwast is lang en het kwastje zelf ook. De formule is vrij vloeibaar maar niet zo vloeibaar dat het van je nagel afloopt. Fijn merk!

China Glaze is verkrijgbaar bij www.nailpaintlove.nl (en niet alleen de Road Trip collectie!) voor €5,75.






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****