China Glaze Road Trip - Pinking Out The Window and Boho Blues


Dit zijn de allereerste lakjes die ik ging swatchen van de Road Trip collectie. En vind ze misschien wel het mooist ook nog!
Vind ze ook zo goed bij elkaar passen! De roze heet Pinking Out the Window en is een lief, roze, creamy lakje. Geen shimmers erin en hij dekt met 3 laagjes. Misschien twee dikke! Ik vind 'm schattig!

Pinking Out The Window




Ie ie niet heerlijk? Zo glossy! Doet mijn handen nog bruiner lijken dan ze al zijn.

Boho Blues is een zachte, maar helderblauwe, creamy lak. Hij dekt zeker met twee laagjes en daarmee is de dekking iets beter dan de roze. Geen shimmertje te bekennen, een echte cream.

Boho Blues




Durf ik te zeggen dat ik dit de mooiste twee vind? Misschien wel. In ieder geval samen zijn ze ook erg leuk! Doet me denken aan een baby 'boy' & 'girl' thema :-)

Beide zijn lakken van de China Glaze Road Trip collectie die verkrijgbaar is NailPaintLove webshop voor €5,75.




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****