2True - Shade 32


Dit lakje heb ik zo lang. En toch al veelvuldig gebruikt vanwege zijn goede dekking en prachtige kleur.
In nailarts gebruikt en dus al hier voorbij gekomen, maar nog nooit een swatch! Da's dom. Komt vandaag verandering in.

Ik kocht dit lakje in Londen, de laatste keer dat ik er was. 2True heb ik meer lakjes van en vind ze leuk, goed en hebben een fijn budget prijsje. Geen idee hoeveel ik ervoor betaalde maar denk richting Catrice en Essence. Shade 32 is een zachtroze, oudroze lak die bijna wel dekt in 1 laag. Droogtijd is gewoon gemiddeld.




Of 2True hier verkrijgbaar is? Ik heb eigenlijk geen idee. Jij? Zou leuk zijn, want het zijn erg leuke lakjes die van goede kwaliteit zijn. Hou van zulke tinten roze. En de lak glanst ook zo mooi!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****