Vaseline - Handcrème


Een product wat ik de moeite waard vind om een review over te schrijven. Je ziet hier eigenlijk altijd mijn nagels. Maar hand en nagel verzorging is ook onmisbaar!
Want verzorging speelt een belangrijke rol; ik heb enorm droge nagelriemen en handen. Hoe meer ik ze verwaarloos hoe meer velletjes. Dus meestal probeer ik zoveel mogelijk te smeren. Heb dan ook al verschillende producten geprobeerd. Onder andere een handcrème van de BigBazar en hoewel ie lekker vettig en voedend lijkt, blijft er een laag achter op je huid en voelen je handen niet gevoed.

Wat beloofd Vaseline? "Vaseline Hand + Stronger Nails handcrème maakt je handen zacht en versterkt je nagels met 50%" . Dat is best een grote belofte!


Ik ben geen dermatoloog en van huidlagen heb ik geen verstand. De Multi Layer moisture zorgt er voor dat het doordringt in meerdere lagen. Maar wel in het bovenste deel van de opperhuid. Dat gaf bij mij een vraagteken. Is dat nu zo bijzonder dan? En wat betekend dat als de opperhuid bestaat uit 5 lagen? Ik heb geen idee.

Van ingrediënten ook geen verstand. Het enige wat mij wat zegt is dat er glycerine in zit en dat het voedt en de waterhuishouding van je huid handhaaft. Klinkt goed toch?

Mijn zus had deze crème thuis van Vaseline. Het eerste wat me opviel was de geur, heerlijk! Geuren omschrijven vind ik moeilijk. Maar bloemig is wel een woord wat in me op komt.
Ik vind het belangrijk dat een handcrème vrij snel intrekt maar tegelijkertijd ook voedt.  Heb eens een crème van Herome had die vrij snel introk maar een stroeve laag achterliet waardoor het voelde alsof mijn handen heel droog waren. Geen succes. Bij deze crème van Vaseline absoluut geen last van!



 Wat ik ook fijn vind is de doseer dop. Niet te hard knijpen en je hebt een mooi 'bolletje' crème.

De geur is fijn en niet te overheersend, hij doseert makkelijk, smeert makkelijk in, trekt snel in en zorgt ervoor dat ik gelijk van mijn droge handen af ben. De prijs valt ook erg mee (exact weet ik niet meer), zit tussen de €2,80 en de €3,00. De tube bevat 75 ml en is verkrijgbaar bij de drogist.

Ik kan 'm je zeker aanraden. Of ie nu mijn nagels sterker maakt met 50%? Geen idee... Ik geloof het niet. Ben jij bekend met deze handcrème van Vaseline? En wat vond jij er van?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****