Tape mani reversed - Nail Art


Laatst een tape mani gemaakt bij mijn zus en dat was zo leuk dat ik zelf ook weer eens wat wilde maken met plakband.
Witte nagels, tape en dan kleur. Erg leuk maar wilde het eigenlijk omgekeerd. Donkere ondergrond en dan met lichte kleuren erover. Geen idee of dat zou lukken qua dekking. En of het dan misschien te droog zou zijn na een x aantal laagjes en de tape er niet mooi af zou gaan. Ach als je het niet probeert weet je het niet... Toch?

Met een sponsje in de aanslag en stukjes tape hoppaaa, gaan met die banaan. Het had wel veel laagjes nodig merkte ik wel. Maar de tape ging er nog prima af!




Moet zeggen dat ik het leuk vind geworden! Al is de grijze kleur nog wat zichtbaar op de tips van de nagels. Geel is nu eenmaal een kleur wat niet fantastisch dekt. De tape ging er prima af, zelfs na een aantal lagen met de spons erover. Ik gebruikte "Meet Mr. Grey" van Lacquester, Pepperminty en Holiday Blues van Ciaté en Buttercup van Revlon.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****