Review Trind Nail Care (Balsam, Buffer & Repair)


Trind, je kent het ongetwijfeld. Iedereen die te maken heeft (gehad) met broze nagels die scheuren en afbreken kent deze lijn.
Hoewel gezonde, sterke nagels ook zeker te maken hebben met inname van vitamines, kun je ook zeker van 'buitenaf' verzorging bieden. Trind heeft een Nail Care lijn en ik mocht 4 producten daarvan reviewen. De Cuticle Balsam, de Nail Balsam, Nail Repair Natural en de Nail Magic Buffer.

Het pakketje kwam op de salontafel te liggen zodat ik zeker zou weten dat ik elke dag zou smeren. Want hoewel ik hele goede verhalen hoorde over Trind, was ik een heel klein beetje sceptisch en was ik erg nieuwsgierig geworden. En het kwam écht als geroepen; mij nagels waren in erg slechte conditie. Ik ben begonnen met de Nail Magic Buffer.


Je gebruikt eerst de halve zwarte zijde en gaat met ronde bewegingen over de nagel. Zo verwijder je de uitgedroogde hoorncellen van je nagel (dit eens per 4 weken!). Daarna dezelfde beweging met de witte helft van de buffer en herhaal dit met de grijze zijde voor mooie, glanzende nagels. Done!



Ik ben begonnen met de Cuticle Balsam, die leek mij het fijnst. En de geur... Zó lekker! Met het kwastje gemakkelijk aan te brengen. Droge en harde nagelriemen heb ik en olie smeren leek niet heel veel verschil te maken. 's Ochtends en 's Avonds aanbrengen. Twee minuutjes in laten trekken en dan in masseren. De Cuticle Balsam hydrateert de nagelriemen en voorkomt dat ze uitdrogen. Houdt natuurlijk vocht in de huid vast. Olie- en vet vrij.

Na het in masseren door naar de Nail Balsam, die ook al zo lekker ruikt! Ook twee minuutjes in laten trekken. Nail Balsam hersteld het vochtgehalte in de nagel en maakt ze daarmee sterker. Als je nagels zowel zacht als broos zijn zal dit ze weer in uitstekende conditie brengen.

Gezien de beide balsems olie en vet vrij zijn, kun je gelijk de Nail Repair Natural aanbrengen. Denk er hierbij om dat je je nagelriemen beschermd! Voor mooie en sterke nagels breng je de versterkende lak minstens twee weken aan op je nagels, waarbij je elke keer de "oude" laag verwijderd.



Na een week was ik volledig overtuigd. Mijn nagelriemen werden zachter en minder droog! Ook de conditie van mijn nagels verbeterde aanzienlijk, kijk maar mee. (Be aware, de naakte waarheid!)


Dit ziet er goed uit, toch? Alles mooi weer op lengte en nagelriemen die er gevoed uit zien. Foto 1 is de aller eerste dag dat ik begon. Zo'n 3 a 4 dagen daarvoor brak ik de nagel van de ringvinger toen ik keihard ergens tegenaan kwam, auch. Foto 2 is bijna 2 weken later. Hier heb de Nail Repair op die voor mij een groot pluspunt heeft; normale nagelverharder (heb 3 merken geprobeerd) maakt de bovenste laag van mijn nagels droog. Met als resultaat haarscheurtjes die uiteindelijk leiden tot splitsen van de nagel. Bij deze van Trind niks van dat. Was blij verrast en overtuigde me nog meer van deze lijn. Je kan merken dat Trind hier zeer kundig in is en raad het absoluut aan. Haal zo'n setje in huis voor de winter als je weet dat je nagels het dan extra moeilijk hebben zoals die van mij.
Top kwaliteit en je kunt er erg lang mee; daarom naar mijn mening absoluut de prijs waard.


De Trind Nail Balsam en Cuticle Balsam heeft een adviesprijs van €14,49, de Nail Repair €13,49 en de Buffer € 6,49.












0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****