Picture Polish - Moscow


Elke keer die mooie swatches op Instagram... Torture en dus moest ie gekocht worden! Moscow van Picture Polish.
Om deze lak te beschrijven ben ik eerst maar eens naar de site gegaan van Picture Polish. En wat ik daar las is zeker een goede beschrijving en ook nog leerzaam!

Moscow is a complex deep maroon bijou holo and dries smooth on the nail (contains no glitter. A bijou holo is a mix of delicate mix of holo particles and coloured flecks that look amazing in bright sunlight and three dimensional in low light
Wat een prachtige beschrijving en beter kan ik het niet verwoorden. Het is precies zoals het is. De droogtijd vind ik snel en je kunt binnen no time de tweede laag aanbrengen die bijna niet nodig is. De dekking is erg goed. Hij droogt inderdaad ook mooi op en is makkelijk aan te brengen.

Dit is zo'n typische hij-is-zo-mooi-dus-kan-niet-kiezen-welke-foto's-ik-laat-zien lak. Dus here we go :-)








De maroon kleur voert de boventoon en soms lijkt ie echt knalrood. Maar kijk die shimmer!! Ik zag een zonnetje en dacht JA! Zo zie je elke 'bijou holo' en flecks. Hij is werkelijk prachtig en betoverend!






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****