Paws By Eddie - Orphan Black - Sarah


Vandaag laat ik je Sarah zien van de Orphan Black collectie van Paws by Eddie.
Dit vond ik toch wel de lastigste van allemaal! De substantie is ietwat aan de dikke kant. Maar hij is leuk, apart en edgy; de "stukjes" glitter en de fel paarse shimmer maakt dit echt tot een beauty.




Hij is een kleine beetje 'sheer' en dus waren 3 laagjes nodig. Ben niet zo van de 3 laagjes, maar de lak droogt vrij snel gelukkig. Ik vind 'm leuk en apart, dat is wat mij aantrekt hierin.

Sarah is onderdeel van de Orphan Black collectie, zie mijn introductie! (en Alison en Cosima!).


Paws by Eddie is verkrijgbaar in de Etsy Shop, en de  Paws by Eddie webshop vanaf aanstaande vrijdag! (5 ml €4,50 , 12ml €8,00 verzendkosten brievenbuspakketje met trackingcode €3,84 )



0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****