Paws by Eddie - Orphan Black - Rachel


Dit is echt mijn favoriete lak van de hele Orphan Black collectie. Zo'n prachtig intens rode kleur met shimmer.
Hij lakt zo lekker door de substantie. Vloeit mooi over je nagels uit. Zoals bij elke rode lak lijkt ie na het eerste laagje iets roze. Na twee laagjes volledige dekking.
Lastig vast te leggen kleur! Ben zo enorm dol op shimmer dat het van mij nog wel iets meer had gemogen :-)



Een donkerrode lak vastleggen is iets waar mijn camera enorm veel moeite mee heeft helaas :-( Rachel is zeker mooi intens rood en niet oranje achtig. Hoop dat nog eens goed vast te kunnen leggen. Daarom deze twee die misschien toch het meest in de buurt komen!

Ik hou van de shimmer en de kleur. Prachtige lak! Deze draag ik zeker weer.

Dit was de "Orphan Black "collectie. Stuk voor stuk aparte en edgy lakken! Bedankt Fabienne, dat ik ze mocht swatchen.



Paws by Eddie is verkrijgbaar op Etsy, de Paws by Eddie webshop vanaf aanstaande vrijdag! (5 ml €4,50 , 12ml €8,00 verzendkosten brievenbuspakketje met trackingcode €3,84 )





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****