Paws by Eddie -Orphan Black - Helena


Helena is echt een top lakje! Een mooie cream lak met rode glitters. Edgy is ie zeker!
Over paws gesproken... Dit  is de paw van mijn poezemeisje Rico en niet van Eddie :-) Die heeft zwart met witte voetjes volgens mij, toch Fabienne?

De rode glitters in dit nude lakje maken dit een beetje een bizar, horror achtig lakje als je er goed bij na denkt. Maar dat hoef je er niet in de zien, want hij is ook mooi en best classy.




De eerste foto is het meest kleurgetrouw. Door de rode glitters doet de nude lak meer roze lijken op mijn camera helaas. Je moet er nog een klein beetje bruin bij denken ;-) Naast 'Rachel' (die ik morgen laat zien!) is dit mijn favo van deze collectie. Hij is dekkend met twee laagjes, mits een beetje royaal aangebracht. Vind 'm zo uniek!

Helena is één van de 5 lakken van de "Orphan Black" collectie van Paws by Eddie. Heb je mijn introductie gemist? Kijk dan zeker even hier. Heb je de andere swatches ook gemist, kijk dan even hier.


Paws by Eddie is verkrijgbaar in de Etsy Shop, en de Paws by Eddie website vanaf aanstaande vrijdag! (5 ml €4,50 , 12ml €8,00 verzendkosten brievenbuspakketje met trackingcode €3,84 )



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****